.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید شبانه دادستان مرکز مازندران از کلانتری‌های ساری
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران شبانه از مجموعه کلانتری‌های شهرستان ساری بازدید کرد.

به گزارش شمال نیوز، کریمی در بازدید شبانه از مجموعه کلانتری‌های شهرستان ساری، گفت: هر چقدر نیرو‌های پلیس هوشیار و آماده باشند به همان میزان امنیت مردم و جامعه بیشتر خواهد شد و مجرمین وبزهکاران برای خود امنیتی احساس نخواهند کرد.

ضابطان کمک حال دستگاه قضایی هستند و هر چه قدر که این نیرو‌ها پرتوان و منسجم‌تر عمل کنند طبیعتاً دستگاه قضایی نیز در انجام مسئولیت‌ها موفق‌تر خواهد بود.

به گفته کریمی هدف از نظارت‌ها هدایت، راهنمایی و کمک است و تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید اقدامات نظارتی پیشگیرانه را در سرلوحه وظایف سازمانی خود قرار دهند.

بدون شک هرچقدر این نظارت‌ها افزایش یابد، کاهش تخلفات و انحرافات احتمالی را شاهد خواهیم بود.

هدف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ایجاد و ارتقاء امنیت و آسایش عمومی است و باید تلاش شود تا با تسریع در انجام دستورات قضایی و تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در کلانتری ها، موجبات رضایتمندی مراجعین، کاهش حجم پرونده‌ها و پیشگیری از وقوع جرم فراهم شود و بدون شک عملکرد به موقع و قاطع پرسنل انتظامی در کاهش جرائم موثر است.

دادستان ساری در این بازدید از وضیعت رسیدگی به درخواست‌های مراجعان و روند بررسی پرونده‌ها مطلع شد و بر تسریع در روند رسیدگی ورعایت مفاد قانون در انجام امور محوله تأکید کرد.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.